Kerkdienst bijwonen

Wilt u kerkdiensten bijwonen? Dat kan, maar u dient zich nog wel vooraf aan te melden. Met ingang van zondag 23 januari wordt er tussen iedere gezinssamenstelling weer 2 lege stoelen aangehouden. Daardoor is er plaats voor 50 gemeenteleden.
Stuur een e-mail naar het e-mailadres: reserveringkerkdienst@pknrozenburg.nl en vermeld met hoeveel personen u wilt komen en op welk telefoonnummer u bereikbaar bent. Mocht u gebruik maken van een rollator, meldt dat dan ook even. Als er oppas voor uw kind(eren) nodig is, moet u dat ook opgeven. Er is ook weer kindernevendienst.
Of neem contact op met Joke van Meurs, maar uitsluitend op donderdag- en vrijdagavond van 18:30 en 19:30 uur op telefoonnummer  0181 – 213 313  / 06 – 26 36 59 73.
Bij geen gehoor kunt u, op genoemde tijden, contact opnemen met Elly Varekamp, telefoonnummer 06 – 14 41 31 42.

We ontkomen er niet aan u de volgende richtlijnen mee te geven voor kerkbezoek:
  • Bij binnenkomst in en verlaten van de kerk verzoeken wij u een mondkapje op te doen. Wanneer u zit kunt u uw mondkapje afdoen.
  • Niet komen bij verkoudheid en/of koorts.
  • De aanwijzingen van de coördinatoren opvolgen.
  • Alleen binnenkomen via de hoofdingang.
  • Uw jas bij uw stoel houden.
  • Binnen en buiten 1,5 meter afstand houden.
Namens werkgroep Kerk in coronatijd